FERRARA, Graziella

FERRARA, Graziella  

Scienze formative, psicologiche e della comunicazione  

Mostra records
Risultati 1 - 17 di 17 (tempo di esecuzione: 0.004 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
AMERICAN, EUROPEAN AND AFRICAN SYSTEMS OF GOVERNANCE: HOW DO THEY DIFFER? 1-gen-2011 Ferrara, G; Caiazza, R
Between local and global: A geographical analysis of Italian agro-food system of innovation 1-gen-2017 Ferrara, G
European transport network effects on regional geography 1-gen-2015 Ferrara, G
Geoeconomia delle relazioni Euro-mediterranee: lo spazio dell’Italia 1-gen-2017 Ferrara, G
Geographic patterns in the automotive industry 1-gen-2017 Ferrara, G
Geographical and socio-economic problems of North-African migration to Italy 1-gen-2016 Ferrara, G
Geographical delocalization of Italian firms in Africa 1-gen-2017 Ferrara, G
Le basi geografiche del dialogo Euromediterraneo 1-gen-2011 Ferrara, G
Le relazioni commerciali tra Italia ed Egitto: Un’analisi geografica 1-gen-2017 Ferrara, G
L’ECOMUSEO PER LA VALORIZZAZIONE TURISTICA DEL TERRITORIO E IL SUO RUOLO DI META-MANAGEMENT: IL CASO DELL’ECOMUSEO DEL FIORDO DI FURORE 1-gen-2023 Ferrara, Graziella
L’investimento in capitale umano come leva dello sviluppo internazionale di un Paese 1-gen-2013 Ferrara, G
Made in Italy: Global trends and new challenges 1-gen-2017 Ferrara, G
Smart city: A geographical perspective 1-gen-2016 Ferrara, G
Technology clusters: A cross-national analysis of geographical differences 1-gen-2016 Ferrara, G; Ebeling Barros, F
The internationalization of Italian companies: A geographical perspective 1-gen-2016 Ferrara, G
Tourism geography: A socio-cultural analysis 1-gen-2017 Ferrara, G
TOURISM PROMOTION THROUGH NETWORK MARKETING: IPERCLUB CASE STUDY. 1-gen-2012 Ferrara, G