Section 2. Evaluating teachers’ target language competence in view of CLIL teaching – Measurement design (pp. 73-76) di Aiello J, Di Martino E, Di Sabato B. Preparing teachers in Italy for CLIL: reflections on assessment, language proficiency and willingness to communicate / DI MARTINO, Emilia. - In: INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM. - ISSN 1367-0050. - (2015), pp. 69-83.
Titolo: | Section 2. Evaluating teachers’ target language competence in view of CLIL teaching – Measurement design (pp. 73-76) di Aiello J, Di Martino E, Di Sabato B. Preparing teachers in Italy for CLIL: reflections on assessment, language proficiency and willingness to communicate |
Autori: | |
Data di pubblicazione: | 2015 |
Rivista: | |
Handle: | http://hdl.handle.net/20.500.12570/1046 |
Appare nelle tipologie: | 1.1 Articolo in rivista |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.